بهترین و آسانترین نرم افزار تبدیل فرمت فایلهای مولتی مدیا(چند رس


بهترین و آسانترین نرم افزار تبدیل فرمت فایلهای مولتی مدیا(چند رسانه ای)

شاید تا حالا خواسته باشید حجم یه آهنگ رو کم کنید یا صدای یه ویدیو رو از تصویرش جدا کنید البته برای بدست آوردن صداش یا حالا هر چیزه دیگه.

خیلی ها اسم چنین نرم افزار هایی رو اصلا نمی دونن. ولی اینجا بهترین و آسانترین این سری نرم افزارها رو معرفی کنم. یعنی:

 Total Video Converter

این نرم افزار دارای تبدیل چنین فرمت هایی رو داره:

Audio: Cd\Wav\Mp3\Aac\Wma\Flac\Amr\Awb\Ogg\MMF\Ac3\Au

Video: Divx\Xvid\MS Mpeg4\MJPEG\LosslessAvi\h264\SwfVideo\Flv\Gif\DVD Mpeg\Mpeg\Mpeg4Mov\Mpeg2 TS\Jpeg Images

Video Mobile : And Etc

بگردید این نرم افزارو پیدا کنید و از داشتنش لذت ببرید.

نرم افزار UleadPhotoImpact

نرم افزار UleadPhotoImpact

اگر از دست فتوشاپ خسته شدید. اگر محیط فتوشاپ خسته کننده هست. اگه واسه درست کردن یه عکس با فتو شاپ خیلی وقت میذارید. ما مشکل شما رو شناختیم:

Ulead Photo Impact

از نظر امکانات چند خاصیت بیشتر از فتوشاپ داره و همچنین نحوه ی کارش با فتوشاپ تو ابزاراش خیلی فرق نداره و در ضمن یکی از شاهکارهای شرکت Ulead هستش.

حتما نرم افزار نه چندان حرفه ای Ulead Video Studio که میشناسید. شاید معروفترین نرم افزار این شرکت همین باشه ولی در زمینه های خیلی مختلف این شرکت یه معرکه است.

 در حال حاضر من خودم از نسخه ی 12 استفاده می کنم.

خلاصه اگر دنبال یادگیری ویرایش عکس هستید این نرم افزارو فراموش نکنید.

بهترین نرم افزار مولتی مدیا



بهترین نرم افزار مولتی مدیا

شاید تابه حال فکر کرده باشید بهترین نرم افزار برای پخش فیلم , آهنگ و عکس کدوم نرم افزاره. شاید از یکی از نرم افزار های زیر استفاده می کنید:

windows media player

jet audio

km player

nero player

total video player

power dvd

...

ولی از بین این نرم افزارهای و خیلی از نرم افزار های دیگه هر کدوم خاصیت منحصر به فردی دارند, ولی تنها نرم افزاری که توانایی پخش فایل هارو در حد نسبتا خوبی داره نرم افزاره JetAudio هستش که من خودم آخرین نسخه ای که از این نرم افزار در حال حاضر دارم نسخه ی 7 اون هست. به قول تبلیغات تلویزیون

کافیست یک بار امتحان کنید.

7 ترفند مفید در نرم افزار WORD

7 ترفند مفید در نرم افزار WORD

با بکار بستن ترفندهای زیر در کار خود با نرم افزار WORD سرعت بخشید :

1- با فشردن کلید SHIFT + F5 می‌توانید به قسمتی از متن که بتازگی تغییری در آن ایجاد کرده اید بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت‌های تغییر یافته قبلی متن می‌برد.

2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده اید، مثلا رنگ یا نوع فونت آن را عوض کرده اید و حالا می‌خواهید به همان وضعیت پیش فرض WORD برگردانید، می‌توانید آن بخش از متن را انتخاب و کلیدهای CTRL + SPACEBAR را فشار دهید.....

ادامه مطلب ...

دسترسی به اینترنت ممنوع

دسترسی به اینترنت ممنوع

در ویندوز می توان از طریق dialup connection and network به اینترنت متصل شد و یا به امکانات دیگر شبکه دسترسی پیدا کرد . همچنین می توان تماسهای جدید به وجود آورد یا تماس های فعلی را حذف کرد . جهت حذف این گزینه ها در ویندوز می توان در رجیستری به مسیر زیر رفته و مقدار دستور No Network Connections را به یک تغییر داد . Hkey-Current-User\software\microsoft\windows\currentversion\policies\explorer برای بازگشت به حالت قبلی می توانید این دستور را از مسیر بالا حذف کنید و یا به آن مقدار صفر بدهید .

حذف Recycle Bin از روی Desktop

حذف Recycle Bin از روی Desktop

جهت اجرای این ترفند در منوی شروع و در قسمت run برنامه gpedit.msc را اجرا کنید . در قسمت سمت چپ روی User Configuration Administrative  Templates و در نهایت Desktop کلیک کنید . در ستون سمت راست روی Remove Recycle Bin icon from desktop دوبار کلیک کنید . در نهایت Enable را انتخاب کرده و کلید Ok را فشار دهید . اکنون سیستم خود را یکبار راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شود . در صورتی بازگشت به حالت قبل مراحل فوق را دوباره اجرا کرده و این بار گزینه Not Configured را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که در این قسمت کارهای دیگری هم می توان انجام داد که با کمی دقت متوجه آنها خواهید شد .

پسورد گذاشتن بر روی User Name خود

پسورد گذاشتن بر روی User Name خود

به کنترل پنل رفته و گزینه User  Accounts را انتخاب کنید . Username مورد نظر را انتخاب کنید . سپس گزینه Create a Password را انتخاب کنید . اکنون پسورد خود را در قسمت Type a new Password وارد کرده و مجددا همان پسورد را در قسمت Type the new password again to confirm وارد کنید و در نهایت دکمه Create Password را انتخاب کنید تا بروی User شما پسورد گذاشته شود . اگر خواستید پسورد را بردارید ابتدا وارد User مورد نظر شوید و سپس گزینه Remove my password  را انتخاب کنید و سپس پسورد را در قسمت To Verify your … وارد کنید و در نهایت دکمه Remove Password را انتخاب کرده تا پسورد حذف شود .

پسورد گذاشتن بر روی فایلهای برنامه word

پسورد گذاشتن بر روی فایلهای برنامه word

ابتدا فیل مورد نظر خود را ( فایلی متنی ) را در برنامه word باز کنید . از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید . سپس بر روی قسمت Security کلیک کنید . اگر بخواهید هنگامی که فایل باز می شود پسورد سوال شود در قسمت Password to open

ادامه مطلب ...

تغییر نحوه ورود به ویندوز

تغییر نحوه ورود به ویندوز

در ویندوز xp بر خلاف ویندوزهای قبلی که باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنیم لیستی از کاربران نشان داده می شود . به این ترتیب می توان روی روی کاربر مورد نظر کلیک کرد و سپس رمز عبور را وارد نمود . برای تغییر این حالت به شکل قدیمی خود می توانید در کنترل پنل روی User Accounts دوبار کلیک کنید . در پنجره ای که باز می شود روی گزینه Change the way users log on of off کلیک کنید . در این قسمت علامت کنار Use the welcome screen را بردارید و Apply options را فشار دهید . با این ترتیب در هنگام ورود به ویندوز پنجره ای شبیه به ویندوز 2000  نشان داده می شود که می توانید نام کاربر و رمز عبور خود را در آن وارد کنید .

ایجاد Shorcut برای Task Manager

ایجاد Shorcut برای Task Manager

برای اجرای این ترفند روی یک قسمت خالی از Desktop کلیک راست کرده , New , سپس Shorcut را انتخاب کنید . در پنجره ای که باز می شود taskmgr.exe را تایپ کنید و کلید Next را فشار دهید . سپس نامی را که می خواهید این Shorcut با آن نمایش داده شود تایپ کرده و Finish را فشار دهید .

تبدیل FAT32 به NTFS

تبدیل FAT32 به NTFS

برای این کار در منوی run از قسمت شروع دستور  convert c: / FS:NTFS  را برای تبدیل درایو c: از FAT32 به NTFS اجرا کنید . دقت کنید که عکس این تبدیل از NTFS به FAT32 توسط ویندوز امکان پذیر نمی باشد و باید از نرم افزارهایی مانند Partition  Magic استفاده شود .