4 فیلم در یک سی دی :

4 فیلم در یک سی دی :حتما شنیده اید که بعضی افراد می گویند چهار فیلم را در یک سی دی در اختیار دارند . مگر چنین چیزی امکان دارد ؟ هر سی دی ظرفیت 75 تا 80 دقیقه را دارد و هر یک فیلم حداقل دو سی دی نیاز دارد . در این صورت مگر امکان دارد که چهار فیلم در یک سی دی جای بگیرد ؟ بله . نرم افزار mpeg4maker این امکان را برای شما فراهم می سازد که نه تنها 4 سی دی بلکه هر جند تا سی دی که خواستید بر روی یک سی دی جای دهید . این نرم افزار دارای قابلیتهای زیر می باشد :

4 فیلم در یک سی دی :
حتما شنیده اید که بعضی افراد می گویند چهار فیلم را در یک سی دی در اختیار دارند . مگر چنین چیزی امکان دارد ؟ هر سی دی ظرفیت 75 تا 80 دقیقه را دارد و هر یک فیلم حداقل دو سی دی نیاز دارد . در این صورت مگر امکان دارد که چهار فیلم در یک سی دی جای بگیرد ؟ بله . نرم افزار mpeg4maker این امکان را برای شما فراهم می سازد که نه تنها 4 سی دی بلکه هر جند تا سی دی که خواستید بر روی یک سی دی جای دهید . این نرم افزار دارای قابلیتهای زیر می باشد :

1 – قابلیت پخش فایلهای تصویری مختلف با بهترین کیفیت

2 – تبدیل فورمتهای تصویری به یکدیگر از جمله تبدیل فورمتها به VCD و تبدیل فورمتها به DVD ها .

3 – پخش کننده ای مناسب برای DVD ها .

4 – تولید فیلمهایی که هر چهار تای آنها در یک سی دی جای می گیرد .

شما پس از اجرای برنامه از منوی Functions گزینه Vcd/mpeg/avi/wmv/asf converter را انتخاب می نمایید و در پنجره باز شده با کلیک بر منوی فایل و انتخاب گزینه Open فیلمی که می خواهید تبدیل نمایید را در برنامه فراخوانی می کنید و پس از فراخوانی آن از منوی Option بر روی گزینه select file format رفته و گزینه WMV را انتخاب می نمایید و سپس با فشردن کلیدهای ctrl + c از صفحه کلید و یا با انتخاب گزینه Convert all checked files عملیات تبدیل را آغاز نمایید و بدین صورت حجم فایل تصویری به شکل بسیار عالی و بدون افت کیفیت کاهش می یابد و شما می توانید تا چهار سی دی و بیشتر را در یک سی دی جای دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد