گاو صندوقی برای فایلهای شخصی شما :

گاو صندوقی برای فایلهای شخصی شما :


کاربرد این نرم افزار به نوعی برای محافظت از فایلهای روی سیستم شما در مقابل دسترسی افراد دیگر به غیر از خودتان است . مثلا اسناد محرمانه یا هر چیز دیگر را که دوست ندارید دیگران از آنها با خبر باشند می توانید به وسیله این نرم افزار حفاظت کنید . نام این نرم افزار


گاو صندوقی برای فایلهای شخصی شما :



کاربرد این نرم افزار به نوعی برای محافظت از فایلهای روی سیستم شما در مقابل دسترسی افراد دیگر به غیر از خودتان است . مثلا اسناد محرمانه یا هر چیز دیگر را که دوست ندارید دیگران از آنها با خبر باشند می توانید به وسیله این نرم افزار حفاظت کنید . نام این نرم افزار Folder Shield است . روش کار با این نرم افزار به شرح زیر می باشد :

بعد از نصب کردن نرم افزار و اجرای آن باید تنظیماتی را برای آن تعیین نمایید . بعد از وارد شدن به برنامه با کلیک روی گزینه Option از محیط برنامه وارد بخش General Options شده و چنانچه گزینه Protect folders at windows startup را برای برنامه تعیین می کنید که هنگام اجرای ویندوز فایلهای مورد نظر شما را قفل کند در همین قسمت با انتخاب تب Password و سپس انتخاب گزینه Password protect folder shield options می توانید رمز عبوری برای باز کردن فولدرها از حالت قفل گذاری شده تعیین کنید که توسط آن فولدر قفل گذاری شده باز و قابل مشاهده شود . پس از انجام تغییرات کارهای انجام شده را تایید کنید و با کلیک روی گزینه Add folder می توانید فولدر یا فولدرهایی را به فهرست فولدرهای قفل شده اضافه کنید و با کلیک روی گزینه Remove from list می توانید یک فولدر را از فهرست فولدرهای قفل شده خارج کنید و همچنین پس از انتخاب فولدرهای مورد نظر می توانید توسط گزینه Enable protection تعیین کنید که عملیات قفل گذاری روی فولدرها فعال باشد و یا غیر فعال . توجه کنید هر فولدری را که با این نرم افزار قفل کنید آن فولدر دیگر نمایش داده نمی شود و به طور کامل پنهان است و به هیچ نحوی قابل باز شدن نیست مگر اینکه رمز عبور برنامه را وارد کنید . این نرم افزار را می توانید از سایت www.baxbex.com دریافت کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد